22:13

 

Зарахування кредитів відбувається тільки в результаті успішного опанування навчальної дисципліни (кредит не присуджується просто за відвідування занять – учень  повинний виконати усі вимоги й успішно пройти усі форми оцінювання).

Кількість кредитів не залежить від оцінки – „вартість” модулю в кредитах визначена заздалегідь.

Тобто,  кредит  визначає, яку частину загального обсягу навантаження учень виконує в даному модулі, а оцінка – рівень успішності опанування модулем.

Наприклад, у додатку до диплому буде значитися:

 

Дисципліна  

Кредити

Оцінка

1

 

2

3

4

Інтегрований курс модульного навчання професій

Електротехніка

Ділова активність

Охорона праці

6

 

2

1

1

10

 

8

9

7

        

Визначається мінімальний заліковий бал (для професійної підготовки є сенс обрати за такої 7 балів), по досягненні якого присуджується кредит. У цьому випадку співвідношення кредитів і оцінок буде відображено наступним чином:

 

  Оцінки

Бали

Кредит

Відмінно

Добре

Задовільно

Незадовільно (необхідно виконати певну додаткову роботу)

Незадовільно (необхідна значна подальша робота)

12-11

10-9

8-7

6-4

 

3-1

Зараховано

Зараховано

Зараховано

Не зараховано  (з можливістю повторного складення)

Не зараховано (з обов’язковим повторним курсом)

 Мінімальним заліковим балом для загальноосвітньої підготовки є 4;  співвідношення кредитів і оцінок буде наступним:

 

  Оцінки

Бал

Кредит

Відмінно

Добре

Задовільно

Незадовільно

Незадовільно

12 – 10

9 – 7

6 – 4

3

2 – 1

Зараховано

Зараховано

Зараховано

Не зараховано  (з можливістю повторного складення)

Не зараховано (з обов’язковим повторним курсом)

 

Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроці можливо проводити за умов поєднання рейтингової та 12-бальної систем оцінювання.

Рейтингова система передбачає підсумок балів, які виставляються учневі на кожному окремому етапі навчання. При конструюванні уроку доцільно розробити критерії оцінювання його кожного окремого етапу.

Таким чином, учень має можливість протягом уроку одержати 120 балів. Поділивши суму балів на 10, ми отримуємо рівень навчальних досягнень учня за 12-бальною системою.

Застосування рейтингової та 12-бальної систем дозволяє уникнути суб’єктивності в оцінюванні навчальних досягнень учнів та розвинути між ними змагання. Бали, які отримують учні за вивчення кожного МЕ, також складаються і віддзеркалюються в екрані навчальних досягнень, який доцільно розмістити в навчальній майстерні. Розглянемо приклад.

Екран навчальних досягнень учнів групи №  

 

N

 

П.І.П.

 

СУМА БАЛІВ

 

РЕЙТИНГ

[місце у змаганні]

МО1

МО2

МО3

МО4

МО5

ДМ1

1

2

3

4

Іванов С.

Петров А.

Вергун І.

Піддубко С.

50

60

45

38

79

87

65

43

 

 

 

 

2

1

3

4

 

12 бальна система передбачає атестації за темами. За умов модульної системи навчання вона відбувається після вивчення ДМ. Від атестації за темами можливо звільнити учнів, які мали високий рівень навчальних досягнень протягом вивчення ДМ. Для її проведення доцільно скласти різнорівневі тести та завдання, які зорієнтовані на репродуктивний, частково-пошуковий, пошуковий та дослідницький рівні пізнавальної діяльності учнів.

Категория: Статьи | Просмотров: 1490 | Добавил: trening
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]